Welkom op mijn blog

dinsdag 21 februari 2012

Stoer kereltje

Hallo allemaal,

Donderdag is mijn achter neefje jarig.Ja, ik ben al "oud tante" zoals ze dat noemen in familie termen.
Of ik ben al zo oud....of  mijn nichtje heeft zo jong kinderen gekregen, hahaha.Dat laten we maar in het midden. Maar goed het is een lekker ondeugend mannetje en zijn oma ( mijn oudste zus) heeft haar handen vol aan hem.
Vandaar deze kaart voor hem.Een stoer kereltje.

De stempel en het dessin papier zijn van Marianne.De stempel is ingekleurd met Derwent potloden.
 De ronde nestabillities zijn gebruikt evenals de sterren. Het lintje en de glittersterretjes van boekenvoordeel.

Groetjes Francisca

3 opmerkingen:

  1. Hallo francisca

    Nou dat is echt een stoer kaartje zeg,maar ook heel erg leuk om naar te kijken.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooi kaartje is het geworden. Heb je al wat gemaakt met je vandaag nieuw gekochte spullen, ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
    Groetjes Sas
    PS: je woordvertificatie staat aan en met de nieuwe blogger is die heel vervelend, op het blog van Sieta (creamutskaartjes) staat hoe je dit uit kunt zetten

    BeantwoordenVerwijderen