Welkom op mijn blog

maandag 20 januari 2014

Randje per week

Ook ik doe mee met randje per week.
Fijn om bij andere bloggers te lezen dat ik niet de enige ben, die aan het " achteruit borduren " ( = uithalen)is.Ook ik ging fanatiek van start, en begon met de tekst " randje per week".Met ook in het achterhoofd...ik hoop dat ik dan helemaal uitkom met mijn hoeveelheid stof.Maar goed.Na de tekst en twee randjes klaar, ging ik nogmaals het geheel bekijken.En nee, dat was het niet, .....dus uithalen.haha.
Ik ben inmiddels wel wat verder als op de foto.


Groetjes Cis

1 opmerking:

  1. Hoi Francisca,
    Even een reakties op je vraag, er is een boek met patronen van digion, de bloem op de soepterrine en dat zijn zulke fleurige blommekes daar ga ik naar op zoek.

    Ps. ik kan ook heel goed achteruit borduren. Gelukkig leer ik steeds meer vooruit te borduren

    BeantwoordenVerwijderen