Welkom op mijn blog

maandag 1 april 2013

Letterbak

Hallo daar, Het is weer de 1e van de maand dus tijd voor een letterbak update. Ik heb weer drie vakken gevuld , met de 4e ben ik bezig.Wordt een engeltje,maar ik heb mijn twijfels of ik deze wel zo leuk vind,haha. De eerste is een soort wolkaartje in de opening ertussen komt nog draad. Ik ben ook nog druk aan het haken geweest.Leuke afwisseling. Jasjes om glazen potjes heen, een tas van spaghettidraad van de Action, en nog eierdopjes ( sorry komt volgende keer op de foto). a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWkJwzJyfomByzzouBG2QsulQTu7ATsBFcsYUC_W9GmslUC1ZZVfOVOWGmXwPSKfzJ_qKB-xwMJ0uVKzQe7Y3qn-xjVTGBAv7ueQFV2z7DI3J_BTVUbTVCyzK6Jx-psNUr_-ujp_lngjB8/s1600/tas+haak.jpg" imageanchor="1" > Groetjes Cis

6 opmerkingen:

  1. De borduurtjes zijn prachtig. En de andere dingen die je maakte ook. Ik denk dat het engeltje wel mooi wordt.
    Groet MArgriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je witte borduurtjes en ja leuk je haakwerkjes ben zelf ook nog een vestje aan het haken...
    Leuk blog heb je kom zeker nog een keertje kijken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je borduurtjes prachtig, heel bijzonder dat je met wit borduurt. Je haaksels vind ik ook mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een keertje nu zonder taalfouten. Je hebt mooie borduurwerkjes gemaakt. Ik vind je stof en garenkeuze erg mooi,

    BeantwoordenVerwijderen