Welkom op mijn blog

zaterdag 3 november 2012

Cake in een pot

Hallo daar,

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik heb een cake in een pot gemaakt.Een kleine pot voor mijn grote zus,haha.
De stempel van different colors met de tekst laagjestaart ; hier vul je de pot mee.Dan de stempel met tekst chocoladetaart; hier staat op wat je nog vers toe moet voegen, en hoe je de taart maakt.
Leuke glazen pot gevuld met de ingredienten, twee labels eraangehangen van hoe en wat, en degene kan een heerlijke taart maken.Smullen!!!
Omdat ik altijd van die lekkere recepten van mijn zus krijg, heb ik voor haar nu eens deze pot gemaakt.
Ik heb er ook nog maar even een leuke kaart bij gedaan, staat wat gezelliger.



Fijn weekend!!

Groetjes Cis

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend leuk cadeau heb je voor je zus gemaakt.Ziet er ook nog eens erg leuk uit Francisca.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ziet er heel gaaf uit. Heel leuk op deze manier in de pot. De kaart is ook mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee, ziet er suoer uit,, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is tie leuk geworden, waar heb je de pot nu uiteindelijk gevonden? Zo te zien past het er allemaal precies in.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee.Je zus zal er blij mee zijn. Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen