Welkom op mijn blog

vrijdag 15 juni 2012

Keukenprinses

Hallo daar,

Morgen is mijn grote zus jarig!!
Zij is een echte keukenprinses.Die kan me daar toch lekker koken.Vandaar een kaartje in de vorm van een schort.
De tekst stempel is ( uiteraard) van D.C.
Het design papier komt uit de voorraad en ik heb langs het zakje een wit stiksteekje getekend met de gelpen en een ringetje met twee bedels eraan gehangen.Een vork en een lepeltje.
Verder vrij eenvoudig.
De laatste keer dat ik haar de rozenkaart heb gestuurd voor haar trouwdag, vond de TNT het schijnbaar nodig om eens even te bekijken wat er gestuurd werd.En hoe schandalig ook , de envelop was aan de onderzijde geheel open gemaakt.Maar goed de kaart is verder wel bezorgd.Maar toch.....
Vandaar even geen extra frutsels eraan.Eens kijken hoe het nu aankomt.

Fijn weekend.
Groetjes Cis

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk schortje francisca.Met volle bewondering gekeken.De lepel en vork zijn ook heel erg leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Francisca. Je zus zal er blij mee zijn. Ik stuur je nog even een mail.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen