Welkom op mijn blog

zondag 15 april 2012

Nostalgie

Hallo daar,

Bedankt voor jullie lieve reacties.Altijd leuk om te lezen!!

Gister ben ik naar het stamp event in Zeist geweest.Wat was het weer gezellig.
De mensen achter de kramen wilde ik ook even complimenteren, allemaal ( tenminste waar ik ben geweest ) allemaal even enthousiast en vriendelijk.Het was weer erg gezellig.

Hier heb ik een nostalgisch kaartje gemaakt.Het plaatje is van internet.Het randje " geschraapt " met een papiersnijder van Tim holz, de bloemetjes zijn mallen van magnolia, het vlindertje een mal van cheerry linn, en het papier is van Marianne design.
Het randjes is gestikt met de naaimachine , en zo heb ik ook het " gehaakte" lintje op de kaart vast gezet.
De kaart is dichtgeplakt en ik heb er een kaartje in gemaakt.Papier is ook van Marianne en de mal is ook van haar.Hier kan ik dan nog een leuke tekst in stempelen.

Groetjes Cis

4 opmerkingen:

  1. Wouw Cis wat een geweldige kaart.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje francisca.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Leuk dat je naar Zeist bent geweest. Heb je veel gekocht? Ben benieuwd. Leuk kaartje heb je gemaakt, wat een mooi plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey andere konijnenmoeder:)

    Wat zie ik hier voor moois!!! Wouwiii daar houd ik zo van. Heerlijk vintage.
    Werkelijk genieten en ook het plaatje is een schatje. Super gedaan joh;)

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen