Welkom op mijn blog

zaterdag 31 december 2011

oliedom

Hallo,

Om maar een beetje in sfeer te blijven van de oliebollen ( haha).....moet ik ernstig wennen aan het hebben van een blog.
Ik had drie hele leuke kaarten gemaakt voor verjaardagen......keurig gepost...en dan ...oeps, geen foto van gemaakt!!ppff dat schiet op he.Kan ik ze nog niet op mijn blog laten zien,sorry. Oliedom dus!
Maar met goede voornemens voor het nieuwe jaar, gaat ik dit goed maken met jullie.

Voor iedereen een gezond en creatief 2012!!!

Groetjes Francisca

2 opmerkingen:

  1. Hoi Francisca,
    Ja dat is lastig he..... hahaha, overkomt mij ook nog weleens hoor.
    Ik ben trouwens via Riet op jouw blog terecht gekomen (wij knutselen weleens samen, Riet en ik). Maar leuk dat je ook volger bij mij bent geworden.
    groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Francisca
    Wat leuk dat je bij mij heb aangemeld. Meteen op je blog gaan kijken wat leuk.Dat je vergeten bent foto's te maken is niet erg kan iedereen overkomen. Als de gene die hem krijgt er maar van geniet. Nou je begrijpt dat ik wel even langs kom op je blog groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen